Frivillige

Vi mangler dig som frivillig

Nordsjællands Naturskole er afhængig af frivillige. Der er mange forskellige opgaver der skal løses, det kan være fra gang til gang eller en fast opgave.

Læs om de mange opgaver på siden her.

FRIVILLIG MED FORDELE

Som frivillig ved Nordsjællands Naturskole har du mulighed for at udvikle dig, både personligt og fagligt. Vi arbejder efter at dygtiggøre os, så vi sammen kan skabe de bedste rammer for naturformidling til børn, unge og voksne.

Som frivillig er det muligt at få et kursus i naturformidling.

Praktisk hjælp - engangsopgaver

Vi mangler frivillige der kan hjælpe med opgaver som fx:

• Sætte stole og borde frem til vores arrangementer
  • Tænde bål og lave mad over bål til vores deltagere
  • Transportere udstyr (fx fiksenet, mad, brænde) mellem forskellige lokationer i Nordsjælland.

Man melde sig til en enkelt eller flere opgaver. Arbejdet varrierer fra 1-5 timer.

Fast frivillig

Er du friluftsentusiast eller har du en stor viden om natur? Og elsker du at arbejde med og formidle til børn? Så er det måske dig vi mangler som fast frivillig på et af vores tre børnehold.

Læs mere om de tre hold her

Vi mangler også en ekstra til at vedligeholde og opdatere hjemmesiden.

Vil du være med?

Kontakt os endelig, hvis du kan se dig selv være frivillig i Nordsjællands Naturskole. Her er højt til loftet, plads til godt humør og en masse skønne naturinteresserede mennesker.

Ja tak