Frivillige

Vi mangler dig som frivillig

Nordsjællands Naturskole er drevet af frivillige ildsjæle. Har du lyst til at være del af vores fællesskab?

FRIVILLIG MED FORDELE

Som frivillig ved Nordsjællands Naturskole har du mulighed for at udvikle dig, både personligt og fagligt. Vi arbejder efter at dygtiggøre os, så vi sammen kan skabe de bedste rammer for naturformidling til børn, unge og voksne.

Praktisk hjælp - engangsopgaver

Som frivillige kan du melde dig til at hjælpe med praktiske opgaver til vores arrangementer. Det kunne fx være at:

• Sætte stole og borde frem
  • Lave mad over bål til vores deltagere
  • Transportere udstyr (fx fiskenet, mad, brænde) mellem forskellige lokationer i Nordsjælland.

Man melde sig til en enkelt eller flere opgaver.

Fast frivillig

Er du friluftsentusiast eller har du en stor viden om natur? Og elsker du at arbejde med og formidle til børn? Så er det måske dig, vi mangler som fast frivillig på et af vores tre børnehold.

Læs mere om de tre hold her

Vil du være med?

Kontakt os endelig, hvis du vil være en del af holdet eller bare er interesseret i at høre mere om mulighederne for at blive frivillig. Her er højt til loftet, et stærkt fællesskab og en masse naturinteresserede mennesker.

Ja tak